کانون فرهنگی هنری شهدا

وبلاگ کانون شهدا

کانون فرهنگی هنری شهدا

وبلاگ کانون شهدا

کانون فرهنگی هنری شهدا
تبلیغات
طلوع حق شبکه اعزام سخنران و استاد عمار
۲۱ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۳۵

وصیت شهید حیدر علیزاده

 متن وصیتنامه

بسم الله الرحمن الرحیم

ربنا افر علینا و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین

شهید سعید است و شهادت سعادت (امام خمینی).

مرگ با عزت اگر خونین است بهتر از زندگی ننگنین است (نساء 73).

«فلیقاتل فی سبیل الله الذین یشرون الحیواء الدنیا بالاخره و من یقاتل فی سبیل الله فیقتل او یغلب فسوف نوتیه اجراً عظیماً».

مؤمنان باید در راه خدا با آنکه حیات مادی دنیا را به آخرت برگزیدند جهاد کنند و هر کس در جهاد به راه خدا کشته شود یا فاتح گردد زود باشد که اجر عظیم دهد (قرآن کریم).

لبیک یا ابا عبدالله.

والعصر ان الانسان لفی خسر الا الذین آمنو و عملو الصالحات و تواصو بالحق و تواصو بالصبر.

سلام بر پیشگاه مقدس مولایم و صاحبم حضرت حجه ابن الحسن العسکری روحی له الفدا و با درود بی پایان بر رهبرم نور چشمم، روحم، امام خمینی و با سلام بر تمامی شهدای اسلام به خصوص رفقای شهیدم و سلام بر شما بازماندگان عزیزم. اسم من حیدر است از اول بوده تا آخر نیز خواهد بود زیرا که من غلام حسینم و در روز حساب امید به شفاعت مولایم علی (ع) ولی اوست و کتابم قرآن است و مذهبم شیعه دوازده امامی و افتخار می کنم اگر به غلامی آنان قبول شوم. هدفم برپائی حکومت خدا در روی زمین است و آن به دست مولایم امام زمان است و آرزویم شهادت در راه خدا. من با چشمی باز و با اراده ای قاطع به این راه رفتم، عزیزانم مگر نمی دانید که این دنیای فانی جایگاه ابدی ما نیست مگر نمی دانید که بهشت و سعادت را به بها بدهند و به بهانه ندهند.

ام حسبتم ان تدخلوا الجنه و لما یأتکم مثل الذین خلو من قبلکم (بقره 214)

اگر من غلام حسینم و حال وقت آزمایش من است که ثابت کنم حرفم را که یا لیتنا کنا معک فعفوزاً فوزاً عظیماً من حقیر می گفتم و همیشه منتظر فرصت بودم حمد و سپاس خدا را که حضرت حق فرصت را به من عنایت نمود و چه لذت بخش است اگر شهید بشوم که تنها راه سعادت ایمان، جهاد، شهادت البته در سایه ولایت و اینک در زمان غیبتم مولایم به عهده رهبرم، روحم الامام الخمینی می باشد. آری بدون قبول ولایت هیچ کاری قبول نخواهد شد. ای مسلمانان امامتان را خوب نگهدارید که به خدا قسم در زمان غیبت بهتر از او نخواهید یافت. او را دعا کنید و همواره در خط او گام بردارید که خط امام زمان (عج) و در نهایت خط خداست بترسید از آتش خدا اگر با او مخالفت کنید و چون اینگونه اعتقاد داشتم و وقتی دیدم که امپریالیزم کافر قصد نابودی اسلام را دارد و وقتی که امامم فرمود به سوی جبهه‌ها بشتابید که فردا دیر است، وظیفه شرعی دانستم و رفتم و من یخرج من بیته مهاجراً الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله و کان الله غفوراً رحیما (نساء آیه 100).

عزیزانم برای شما از پیشگاه خدای تبارک و تعالی طلب صبر و استقامت می کنم. هیچ غمگین نباشید. مگر عزیزان و خانواده در عروسی فرزند خود عمگین هستید. مگر وقتی من وعده دیدار با مولایم حسین را داده ام باید شما غمگین باشید. هرگز غمگین بودن شما روح مرا ناراحت می کند. عزیزانم بر سردر خانه پرچم سیاه نزنید بلکه پرچم سبز بزنید و افتخار کنید که پسرتان در آزمایش و یاوری دین خدا سربلند بیرون آمده است. جلو چشم دشمنان گریه نکنید. شکر خدار را بگوئید و دعا برای سلامتی امام و یارانش کنید. می دانم چون منهم خسرو عزیزم را از دست دادم که این آزمایش بزرگی است و بسیار دشوار ولی او به کجا رفت به بهشت پس من نباید ناراحت باشم و همین طور شما برای من نباید ناراحت باشید غمگین مباشید که اگر شهید شدم زنده خواهم بود و همواره شاد هستم. عزیزانم دعا کنید که خدا شهادت مرا قبول کند دعا کنید که خدا امام را تا انقلاب حضرت مهدی(عج) نگهدارد و این را هم بدانید که شهید عزادار نمی خواهد بلکه پیرو می خواهد و از تو همسرم،‌ میخواهم که فرزنم را تربیت اسلامی دهی و او را به مدرسه بفرستی و برای من ناراحت نباشی و پیام شهید را به گوش جهانیان برسانی و او شما میخواهم قرضم را ادا کنید و اگر کسی از من طلبی دارد اگر اقرار نکند خودش مدیون می باشد.

والسلام علیکم ورحمت الله و برکاة

حیدر علیزاده

20/12/1363

حلالم کنید التماس دعا از همه شما دارم.

نظرات  (۲)

۲۵ اسفند ۰۱ ، ۰۹:۵۲ صغری علیزاده

وصیت نامه زیبایی بود. انشاءالله خدا کمک کند که مدیون خون شهدا نباشیم. ورهرو خوبی برای آنها باشیم. وبه این شهید عزیز میگم داداشم، رفیقم، عشقم، اون دنیا دست منم بگیر

وصیت نامه زیبایی بود. انشاءالله خدا کمک کند که مدیون خون شهدا نباشیم. ورهرو خوبی برای آنها باشیم. وبه این شهید عزیز میگم داداشم، رفیقم، عشقم، اون دنیا دست منم بگیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی