کانون فرهنگی هنری شهدا

وبلاگ کانون شهدا

کانون فرهنگی هنری شهدا

وبلاگ کانون شهدا

کانون فرهنگی هنری شهدا
تبلیغات
طلوع حق شبکه اعزام سخنران و استاد عمار

قهرمان کسی است که با تمام سختی ها و مشکلات بتواند راه موفقیت را پیدا کند به هدفش برسد.قهرمان کسی است که بتواند برای جامعه خسته و محروم ما الگو باشد قهرمان کسی است که بتواند فعل توانستن را در ما زنده  کند.
حال ما یک قهرمان داریم قهرمانی که از دل روستای محروم چنارناز سر در آورد و سبب شد نام شهرستان در تمام جهان شناخته شود و صدای ما مردم با استعداد و ظرفیت را به گوش جهانیان برساند.

شاید خیلی ها ندانند که او با چه سختی هایی مواجه بوده است او جور مسافت زیاد از روستا به شهر کهن مروست را به جان خرید دوری از خانواده را به جان خرید و مردانه در این راه ایستاد.تا این که جایگاهی پیدا کرد عده ای به توانایی هایش ایمان آوردند و گل های خود را به دست توانمند این معمار سپردند تا بتواند آنها را موفق کند.
الحمدلله موفقیت کسب شد و توانستند خانم ها قانع و افخمی رتبه اول و دوم مسابقات جهانی ucmas از بین 75 کشور منتخب  جهان  را کسب نمایند و برایمان به ارمغان بیاورند.
نکته ای که بسیار حائز اهمیت است کسب رتبه توسط دو بانوی نوجوان که نشان دهندهی وضع مناسب زنان در جامعه ما دارد جامعه ای که تا پنجاه سال پیش زنان را دون انسان می دانست به جایی رسیده که او را عزیز میشمارد صفتی که خدا به آنها داده است.
آقای امین شعله تنها یک نمونه از قهرمانان شهرستان میباشد که به واسطه فضل خداوند به ایشان همه ما او را می شناسیم چهره های قهرمان زیادی شهرستان در دل خود دارد که مغفول مانده اند.که ان شاالله تقدیر از تک تک آنها وظیفه همه ماست.
آری قهرمانان روستای زیبای چنارناز(#شهید_آباد_یزد)و شهرستان خاتم باید مورد تقدیر و تشکر قرار گیرد نه در جلسات خصوصی نه یک بار نه چند بار بلکه هزاران بار،این تقدیر و تشکر های مسؤلین عامل مهمی است برای ترویج فرهنگ توانستن در بین جوانان با استعداد و فهیم ما جوانانی که هر کدام می توانند قهرمان یک کره ی زمین باشند یک شهرستان که جای خود را دارد.
َ
در پایان باید تشکر کرد از تمام مسؤلین به خصوص جناب آقای فاضلی فرماندار دلسوز شهرستان ،جناب آقای فلاحتی بخشدار محترم بخش مروست،جناب اقای رنجبر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست و شهردار محترم مروست جناب آقای رضوی که حقیقتا با این کار مناسب و به جای خود نورهای امید را در دل دلسوزان شهرستان روشن کردند که ان شاالله این راه را با قوت ادامه دهند و موفق باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی